zaterdag 30 december 2017

De winnaar


Het is niet de beste foto maar dit is het kaartje dat ik voor mijn mama mocht maken.
Het lukte maar niet om foto's in mijn blogbericht te krijgen, maar (ik weet niet juist hoe) het is me uiteindelijk toch gelukt.
Het is een heel leuk kaartje om te maken... eenvoudig van layout maar de kerstboompjes omwikkelen met wol kon ik gezellig in de zetel doen.

Ik wens jullie een heel fijn jaareinde en een heerlijk creatief jaar.
Mijn goede voornemens heb ik al in gedachte en hoop dat die van jullie ook een succes mogen zijn.
Ik laat de kerstkaaten die ik verzonden heb dit jaar snel zien.

Na een drukke maand op mamzel gebied ga ik eens tijd maken om jullie blogs te bezoeken.

Fijne avond,
Ilse


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dit wollig kerstboompje.
    Yep... het was hier nogal wat.
    Maar het is nu stabiel, maar opvolging is nog zeker nodig.
    Fijne einde jaar! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi idee! Het is heel mooi geworden, echt CAS.
    De beste wensen terug.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en ook een super gaaf kaartje, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeee das leuk, daar ben je weer eens! Mooi kaartje had je moeder uitgezocht. Prachtig wollig boompje zit erop. Een drukke decembermaand is natuurlijk goed, maar het is vast ook lekker om het weer wat rustiger aan te kunnen doen. Ik wens jou en je gezin een prachtig 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een prachtige kaart. Een fijn eindejaar en alle goeds voor 2018 gewenst!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee !!!!!
    Mooi geheel !
    Fijne jaarwisseling en een mooi 2018 !

    BeantwoordenVerwijderen