zondag 24 januari 2016

Thanks


Dit kaartje is op zijn bestemming (bij Ellen) dus kan ik hem ook hier laten zien. Ik ben vaak te (volgens mijn familie) kritisch over de kaartjes die ik maak en laat ze lang niet allemaal zien maar van dit kaartje was ik gelijk helemaal tevreden ;-).

Vorige week kocht ik bij Elke eindelijk de cirkel snijmal (stond al heel lang op mijn verlanglijstje) Het leuke aan deze snijmal is dat hij aan beide kanten een stikrandje geeft, een leuk extraatje want zo is je negatief ook mooi te gebruiken.
Het kleine kopje zat in het pakketjes afdrukjes dat ik van Ellen of Mariken kreeg.
(weet niet meer exact wat ik van wie kreeg ;-)) Het is naar goede gewoonte weer een Cas kaartjes geworden...
Ik heb het kopje een klein beetje kleur gegeven en de "a latte" is met de rotary stemel van SU gemaakt. (zo een leuk lettertype en je kan er mee stempelen wat je maar wil) Ik zit soms te knoeien om de uitgestanste woorden op te kleven maar met een mini nietjes machine gaat dat zoveel vlotter en geeft nog een leuk accent.
Met dit kaartje doe ik ook mee bij City Crafter Challenge Blog week 295.
De link naar de inspiratie foto is subtiel maar wel oké denk ik.

Fijne zondag!
Ilse


18 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje Ilse, die ruitjes zijn zo gaaf, en je cirkels doen het goed. Prima aankoop! En...dank je wel voor jouw schattige kaartje, het staat hier te pronken. Mooie letters heb je gebruikt, is dat een stans? Liefs en fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jahaaaaa, daar is het gave kaartje dat ik van jou heb gekregen! Echt een toppper. Ik hou van CAS, van ruitjes, van woordstansen, van cirkels, van nietjes en niet te vergeten van lattes :) Ben er hartstikke blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel luek dit kaartje wat je voor Ellen gemaakt had...en ze was er helemaal blij mee zo te lezen...
    het is ook een TOPPERTJE...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SCHITTEREND kaartje Ilse....wat heb je dat mooi gedaan!
    Ik geloof best dat Ellen heel erg blij was met dit prachtige kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super tof kaartje heb je gemaakt Ilse.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is top ! Ellen is er heel
    blij mee !!
    Tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kaart Ilse !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ilse wat een beauty; ja hier hou ik van:). Wat een gave uitwerking van onze challenge. Superleuk dat je weer meedoet bij CCCB; dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk, gezellig kaartje Ilse!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely, thanks for sharing with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a wonderful card! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, ook de manier waarop je de tekst vastmaakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer zo een leukerd! Succes bij CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen